Usługa Opieki Serwisowej

LAN_OK to usługa transmisji danych świadczona przez P.P.H.U.”ELNET”.Przez usługi transmisji danych rozumiane są usługi transmisji danych wewnątrz sieci LAN_OK oraz na jej stykach z siecią Internet .

Firma nasza posiada zespół specjalistów gotowych świadczyć na bieżąco usługi związane z administracją jak i zapewnieniem sprawności technicznej naszych łącz. Jak to wszędzie bywa nie uda się wszystkiego wyeliminować:

Przed wybraniem naszego numeru serwisowego 0 531-76-71-91

Sprawdź czy awaria nie jest spowodowana z Twojej winy i czy nie możesz samodzielnie jej usunąć.

Jeśli zdecydowałeś się zadzwonić i zgłosić awarię to prosimy zastosuj się do poniższych wytycznych.

Przed wybraniem numeru włącz komputer i sprawdź czy świeci się zielona lampka na karcie sieciowej, bezprzewodowej.

Sprawdź z jakim nadajnikiem się łączysz i czy nie ma ich więcej niż jeden.

Zgłaszając awarię podaj dokładny adres, numer mieszkania i numer telefonu.

Podczas zgłoszenia telefonicznego awarii, osoba przyjmująca zapyta Państwa o adres numer telefonu i imię i nazwisko osoby do kontaktu.

Nasz serwis działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 9-18.

Wszystkie awarie są usuwane w jak najkrótszym możliwym czasie, ale nie zawsze uda się je usunąć w przeciągu chwili. Prosimy o wyrozumiałość.

Pamiętaj że:

W przypadku, kiedy usterka spowodowana jest z winy firmy P.P.H.U. „ELNET”, usuwana jest ona bezpłatnie.

Ale jeśli brak Internetu spowodowany jest poprzez wadliwe funkcjonowanie lub skonfigurowanie komputera, pobierana jest zryczałtowana opłata za usunięcie usterki według cennika

Opłata nie jest pobierana u Państwa w mieszkaniu chyba że Abonent życzy sobie inaczej. Wszelkie płatności prosimy realizować w siedzibie naszej firmy.

W przypadku, kiedy nie ma możliwości usunięcia takiej usterki na miejscu u Klienta, istnieje możliwość serwisowania komputera w siedzibie P.P.H.U.”ELNET”. Koszty usunięcia usterki wg cennika serwisowego znajdujący się w siedzibie firmy.